13 Eylül 2013 Cuma

BU SAHİLDE OLMAK İSTER MİSİNİZ?


Yukarıda gördüğünüz resme bakınca içinizden bazı duyguların yükselişe geçtiğini düşünüyorum. Bu duygular bazılarında romantikliğin zirvesine kurulur, bazılarına ah keşke ben orada olsaydım dedirtir, bazılarını kıskançlık krizlerine sokar, bazılarına da bu resmi ben neden çekemedim iç geçirmelerini yaşatabilir…

Şimdi düşünün bir Yaz ikindisindesiniz.

Denizin serinliği tatmış ve yürüyüştesiniz…

Belki de eşinizle terliklerinizi-sandaletlerinizi-ayakkabılarınızı elinize almış, el ele dalgaların serinliğini ayaklarınızda hissederek adımlıyorsunuz…

Belki de incecik sahil kumunu üzerine konuşlandınız ve bu güzel manzarayı izliyorsunuz…

Belki de bu manzarayı resmetmek için bekliyorsunuz….

Belki ile başlayan şıklarınız ne olursa olsun, bu sahilde olduğunuzda, güneşin hoşça kal diyen ışıklarının kızıllığının çöküşünün bıraktığı manzarayla iç içesiniz…

Bir Ölüdeniz olmuş Akdeniz’in durağanlaşmış dalgalarının sahile hafiften gelişinde kızıllığın yansımaları, sizi de anlam yüklü yapmaz mı?

Yükünüz hislerinize vurunca Yaz’ın tadı burada dersiniz…

Bu tadı almanın yolu ise belli…

Bu sahilde olmak…

Bu sahil ise çok uzakta değil…

Turizmin tam anlamıyla yararlanamadığı Finike’de…

Sahi Sahilkent’i bilir misiniz?

İncirağacı da denir, Yeniköy de…

İşte tam da burası…

Not: Bu resim Finike MYO Öğretim Görevlisi Abdullah Turhan tarafından çekilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder